Welkom

Interprofessionele akkoorden

FR  /  NL

VRIJWILLIGE TERUGKEER NAAR WERK VAN PERSONEN MET EEN GEZONDHEIDSPROBLEEM

Aan het werk houden en herinschakelen van arbeidsongeschikte werknemers – Socialezekerheidsregelgeving
Op basis van de bijdragen van de instellingen die tot nog toe aan het platform hebben meegewerkt (inventaris van de wetsbepalingen, studies en statistieken) en het vademecum van de maatregelen voor de inschakeling van gehandicapte werknemers in het arbeidsproces, dat eveneens is terug te vinden op de website van de Nationale Arbeidsraad (dossier "Handicap"), heeft de Nationale Arbeidsraad in samenwerking met de voornoemde instellingen een dossier opgesteld.

ADVIES 1923 van 24.02.2015

ADVIES 1984 van 07.06.2016